Bezoek woensdag 1 november de Open Dag van de Samensprong

19 oktober 2023
Bezoek woensdag 1 november de Open Dag van de Samensprong

Woensdag 1 november openen wij voor u onze deuren. Kom langs en kijk hoe een dag op de Samensprong eruitziet. De Open Dag duurt van 8:30 tot 12:00 uur. Tijdens de Open Dag kunt u zien hoe de lessen worden gegeven, de sfeer proeven en alle vragen die u heeft aan ons stellen.

Tijdens een bezoek aan onze school vertellen wij u graag meer over de manier waarop wij lesgeven en hoe wij met onze leerlingen omgaan. Wij willen uw kind het beste onderwijs bieden en de mogelijkheid geven om te groeien. Zo zorgen we samen met u voor een goede toekomst voor uw kind. Wilt u graag zelf zien hoe wij dit doen? Breng een bezoek aan onze school:

Samensprong
Edammerweg 54-55
1131 DR Volendam

Aanmelden en voorkeuren

Het aanmelden van uw kind voor de Samensprong is heel gemakkelijk. In december ontvangt u van de SKO Volendam een brief met extra informatie en een aanmeldformulier. Op dit aanmeldformulier kunt u uw voorkeur voor de Samensprong aangeven. Wanneer er voor een school meer aanmeldingen dan plaatsen zijn, worden er twee voorkeursregels aangehouden:

1. Kinderen van broertjes/zusjes die al op een school zitten hebben voorrang.
  2. Een korte (fiets) afstand tussen het woonadres en de school van voorkeur geeft voorrang.

Kom langs bij de Samensprong

Wilt u graag weten welke school het beste bij uw kind past? Maak gebruik van de mogelijkheid om diverse scholen te bezoeken tijdens de Open Dag op woensdag 1 november tussen 8:30 tot 12:00 uur. Wij zien u graag bij de Samensprong.